Vraag een proeflicentie (4 weken) aan
Klik hier om geen updates van onze software te missen

Klant vult zelf in

Klant vult zelf in

De basis voor alle (echt)scheidingen is een compleet dossier. Mediation Assistant heeft daarom een internetportaal in met het logo van jouw kantoor, waarin jouw klanten kunnen gegevens kunnen invullen, de belangrijkste keuzes voor het convenant kunnen maken en de relevante documenten kunnen uploaden.

Veel cliënten doen dit samen en het creëert vaak rust omdat de betreffende gegevens onweerlegbaar zijn en daardoor geen extra stressfactoren zijn.

Je kunt je daardoor in de mediations concentreren op het stellen van relevante vragen.

Bij het aanmaken van het mediationdossier in Mediation Assistant krijgen jouw cliënten een actieve rol en nemen op die manier eerder verantwoordelijkheid. Als mediator houdt u op de wijze te allen tijde de regie. Transparant voor uw cliënten en de mediator, met veel oog voor detail.

Contact

Heb je over het bovenstaande vragen of wil je een nadere toelichting over Mediation Assistant? Schroom niet, en laat het ons weten.

Klik op de afbeelding om te vergroten

Wil je meer weten? Bel 06 – 42 06 63 73‬ of mail naar info@mediationassistant.nl

Cookie-instellingen

Op deze website worden verschillende cookies gebruikt. We maken onderscheid tussen functionele, analytische en marketing-cookies. Je kunt zelf kiezen welke cookies wel en niet geplaatst mogen worden.


We meten bezoekers op onze website via Google Analytics, om onze website te verbeteren Het bijhouden van bezoekgedrag is geanonimiseerd en dus niet terug te leiden naar jouw persoon.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Liever niet
Accepteren